- Home
- FAQ
Pytania ogólne
Wyrobienie duplikatu Wejherowskiej Karty Mieszkańca kosztuje 20 zł
Dokumentami potwierdzającymi uprawniania do posiadania Wejherowskiej Karty Mieszkańca są określone w § 2 ust.1 regulaminu:
- w przypadku osoby rozliczającej podatek PIT w Urzędzie Skarbowym w Wejherowie– kopia pierwszej strony PIT (w szczególności: PIT 37, PIT 38, PIT 36, PIT 28, PIT 36L, ZAP3 lub NIP 7) opatrzona prezentatą Urzędu Skarbowego w Wejherowie (pieczątką wpływu) lub z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru PIT (UPO) lub Urzędowym Potwierdzeniem Przedłożenia (UPP), z ostatniego rozliczonego roku podatkowego, lub inny dokument złożony do Urzędu Skarbowego lub wystawiony przez Urząd Skarbowy, z którego wynika, że jej miejscem zamieszkania jest miasto Wejherowo;
- w przypadku osoby korzystającej z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie – kopia pierwszej strony decyzji wydanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wejherowie przyznającej świadczenia rodzinne obowiązującej w terminie składania wniosku o Kartę lub zaświadczenie potwierdzające korzystanie ze świadczeń z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wejherowie jako mieszkaniec miasta Wejherowa w okresie obejmującym datę ubiegania się o Kartę;
- w przypadku osoby bezrobotnej lub poszukującej pracy – kopia dokumentu określającego aktualny status na rynku pracy zawierającego adres zamieszkania, wystawionego w roku tożsamym z rokiem ubiegania się o Kartę;
- w przypadku emeryta bądź rencisty kopia dokumentów z których wynika, że jego miejscem zamieszkania jest miasto Wejherowo – tj. legitymacja emeryta/rencisty lub PIT 40A/PIT OP albo inny dokument otrzymany z Zakładu Usług Społecznych w Wejherowie;
- w przypadku pełnoletniego ucznia oraz studenta kopia aktualnej legitymacji szkolnej bądź studenckiej.
- Kartę Mieszkańca bez biletu MZK będzie można odebrać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 w godzinach pracy Urzędu. Wybierając elektroniczną formę karty wszystkie formalności związane z jej wyrobieniem i aktywacją nie będą wymagały wizyty w Urzędzie.
- Kartę Mieszkańca z biletem MZK będzie można odebrać w Biurze Obsługi Klienta MZK przy ul. Tartacznej 2 lub za dodatkową opłatą otrzymać kartę przesyłką pocztową na podany we wniosku adres.
Potrzebujesz pomocy?
info@wejherowskakarta.pl+48 58 677 70 55
+48 58 677 70 00
pn: 7:30-17:00
wt - czw: 7.30-15.30
pt: 7.30-14.00